Приказ основних података о дисертацији

Strategic and economic aspects of noble organization development with the aim of achieving leading position in environment

dc.contributor.advisorMilićević, Vesna
dc.contributor.otherIlić, Bojan
dc.contributor.otherMilosavljević, Gordana
dc.contributor.otherJeremić, Veljko
dc.contributor.otherPetković, Mirjana
dc.creatorMilić, Tanja
dc.date.accessioned2016-07-30T15:23:47Z
dc.date.available2016-07-30T15:23:47Z
dc.date.available2020-07-03T09:36:57Z
dc.date.issued2016-02-29
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3400
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6084
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:11930/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=515548058
dc.description.abstractSocial sciences / Business economics and macroeconomics
dc.description.abstractPredmet doktorske disertacije „Strateški i ekonomski aspekti razvoja plemenite organizacije sa ciljem dostizanja liderske pozicije u okruženju“ autora mr Tanje Milić i osnovni cilj istraživanja je analiza mogućnosti, odnosno, razvoj novog koncepta koji će doprineti poboljšanju poslovanja organizacija i ostvarivanju prestižnih dugo održivih liderskih pozicija. Autor smatra da se ovaj cilj može ostvariti razvojem koncepta plemenite organizacije kao inovativnog modela ostvarivanja, negovanja i očuvanja vodećih pozicija, koji u sebi objedinjuje sve do sada poznate koncepte udružene u novoj osnovnoj svrsi poslovanja kompanija i baziranih na novim plemenitim vrednostima u odnosu kompanije prema potrošačima i stejkholderima u celini, kao i kompanije same. Zahtevi savremenog poslovnog okruženja nameću potrebu za „isplivavanjem“ novih vrednosti i principa poslovanja, koji će organizaciju, odnosno, kompaniju lansirati u sam vrh. Sve brži naučno-tehnološki i društveni razvoj i sa njima povezana sve brža globalizacija i povezivanje tržišta, sofisticiranost potrošača, kao i sve veće izobilje proizvoda, usluga i potrebnih resursa za njihovu realizaciju, kao i dramatične promene, koje su se desile u prvim decenijama 21. veka u poslovnom i životnom okruženju uzrokovane ljudskom aktivnošću, utiču na to da kompanije moraju da se okrenu nekim drugim načinima osvajanja potrošača i drugih stejkholdera, kako bi dostigle lidersku poziciju. Sve se više uviđa da organizacije, u cilju ostvarivanja uspešnih rezultata, svoje aktivnosti moraju da usmere ka svojim stejkholderima i da u tim odnosima, prema mišljenju autora ove disertacije, moraju da budu strategije utemeljene na plemenitim vrednostima.sr
dc.description.abstractThe subject of the doctoral (Ph.D.) dissertation, “Strategic and Economic Aspects of Noble Organization Development with the Aim of Achieving Leading Position in Environment” by Tanja Milić and the main goal of the research is to analyze possibilities, i.e., the development of a new concept that will contribute to improving the business of organization and the achievement of long-term sustainable prestigious leading positions. The author believes that this goal can be achieved by developing the concept of noble organization as the innovative model of reaching, nurturing and preserving the leading position, which unites all currently known concepts associated with the new primary purpose of companies, and based on new noble values in relation of the company to its customers and stakeholders in general, as well as of the company itself. Requirements of the modern business environment necessitate the “creaming” of new values and principles that will launch organization, i.e., company to the very top. The increasingly rapid pace of scientific, technological, and social development, and related to them faster globalization and market integration, sophistication of consumers, and the growing abundance of goods, services and resources needed for their implementation, as well as the dramatic changes that have occurred in the first decades of the 21st century in business and living environment caused by human activity, influence the fact that companies need to turn to other ways of winning customers and other stakeholders in order to reach leading position. It is increasingly being recognized that an organization, in order to achieve successful results, must direct its actions towards its stakeholders, and that within these relationships, according to the author of this dissertation, strategies based on noble values must be implemented.en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Факултет организационих наукаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectstrategijasr
dc.subjectstrategyen
dc.subjectnoble organizationen
dc.subjecteconomic performanceen
dc.subjectleading positionen
dc.subjectplemenita organizacijasr
dc.subjectekonomske performansesr
dc.subjectliderska pozicijasr
dc.titleStrateški i ekonomski aspekti razvoja plemenite organizacije sa ciljem dostizanja liderske pozicije u okruženjusr
dc.titleStrategic and economic aspects of noble organization development with the aim of achieving leading position in environmenten
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractМилићевић, Весна; Милосављевић, Гордана; Петковић, Мирјана; Јеремић, Вељко; Илић, Бојан; Милић, Тања; Стратешки и економски аспекти развоја племените организације са циљем достизања лидерске позиције у окружењу; Стратешки и економски аспекти развоја племените организације са циљем достизања лидерске позиције у окружењу;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21607/Disertacija4030.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21608/Milic_Tanja_M.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21607/Disertacija4030.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21608/Milic_Tanja_M.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6084


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији