Pretraga po članovima komisija
Prikaz rezultata 1-5 od 5
-
Kreiranje poverenja potrošača generacije Y u onlajn okruženju / Creating trust of generation Y consumers in the online environment
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 29-01-2022) -
Kreiranje vrednosti potrošačima u funkciji razvoja marketinških odnosa / Creating values to consumers in the function of developing marketing relations
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 29-09-2020) -
Merenje uticaja influensera na ponašanje potrošača u digitalnom okruženju / Measuring the impact of influencers on consumer behavior in the digital environment
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2023) -
Strategijsko upravljanje nematerijalnom imovinom u hotelskim preduzećima / Strategic management of intangible assets in hotel companies
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 26-06-2020) -
Unapređivanje konkurentnosti preduzeća auto industrije u uslovima globalne racionalizacije poslovanja / Improving the competitiveness of companies in auto industry under conditions of the global business rationalization
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 23-10-2014)