Приказ основних података о дисертацији

The influence of Internet on changes in the news magazines in Serbia

dc.contributor.advisorVraneš, Aleksandra
dc.creatorPetrović, Milica L.
dc.date.accessioned2016-03-20T16:59:57Z
dc.date.available2016-03-20T16:59:57Z
dc.date.available2020-07-03T12:15:48Z
dc.date.issued2014-07-17
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=2625
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/4974
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:10715/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=47624975
dc.description.abstractRad se bavi uticajem koji internet i on-lajn okruženje imaju na jedan od klasičnih predstavnika istraživačkog novinarstva u štampi – njuz magazine. Pored izmenjene uloge novinara i gate keeper-a, ali i čitaoca – konzumenta, rad se bavi i procesom promene informacije iz robe u uslugu i načinom naplate troškova njene proizvodnje. Otkrivajući razlike između štampanih i on-lajn izdanja njuz magazina u svetu i analizirajući promene koje su se u srpskim njuz magazinima dogodile poslednjih decenija u pogledu interpretacije, stila pisanja, grafičke koncepcije i načina oglašavanja i pretplate, rad nudi i moguće modele koje njuz magazini mogu da primene kako bi postali ekonomski isplativiji i prodorniji na tržištu.sr
dc.description.abstractThis paper deals with the role of the Internet and on-line environment on one of the coomon representatives of an investigative journalism in print-news magazines. In addition to the changing roles of journalists and gate keepers as well as readers - consumers, the paper deals with the change of information from goods to the service and problems of billing costs of its production. Discovering the differences between print and online editions of news magazines world wide and analyzing the changes that Serbian news magazines are facing in the recent decades in terms of the interpretation, writing style, graphic concepts, ways of advertising and subscriptions, the thesis offers a possible models which news magazines can apply to become more cost-effective and market penetrating.en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Филолошки факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectnjuz magazinisr
dc.subjectnews magazinesen
dc.subjectnovinarstvosr
dc.subjectinternetsr
dc.subjecton-lajnsr
dc.subjectvebsr
dc.subjectinterpretacijasr
dc.subjectstilsr
dc.subjectgrafička koncepcijasr
dc.subjectkonzumentisr
dc.subjectoglašavanjesr
dc.subjectjournalismen
dc.subjectInterneten
dc.subjecton-lineen
dc.subjectweben
dc.subjectinterpretationen
dc.subjectstyleen
dc.subjectgraphic conceptsen
dc.subjectconsumersen
dc.subjectadvertisingen
dc.titleUticaj interneta na promene u njuz magazinima u Srbijisr
dc.titleThe influence of Internet on changes in the news magazines in Serbiaen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractВранеш, Aлександра; Петровић, Милица Л.; Утицај интернета на промене у њуз магазинима у Србији; Утицај интернета на промене у њуз магазинима у Србији;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/31805/Disertacija599.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/31805/Disertacija599.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_4974


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији