НаРДуС - Национални Репозиторијум Дисертација у Србији
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
  • Српски 
    • Српски
    • Srpski
    • English
  • Пријава
Преглед дисертације 
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Новом Саду
  • Факултет техничких наука
  • Преглед дисертације
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Новом Саду
  • Факултет техничких наука
  • Преглед дисертације
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nivo usluge na nesignalisanim pešačkim prelazima

Level of service at unsignalized pedestrian crossings

Thumbnail
Отварање
Disertacija538.pdf (6.724Mb)
IzvestajKomisije538.pdf (193.5Kb)
Докторанд:

Mitrović Simić Jelena

Факултет:
Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука
Датум одбране дисертације:
14-03-2016
Ментор:

Bogdanović Vuk

Чланови комисије:

Basarić Valentina

Šimunović Ljupko

Brčić Davor

Papić Zoran

Bogdanović Vuk

Метаподаци
Приказ свих података о дисертацији

Остали линкови:

http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija145026126154330.pdf?controlNumber=(BISIS)99735&fileName=145026126154330.pdf&id=4751&source=NaRDuS&language=sr

http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=99735&source=NaRDuS&language=sr

http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije145026127619912.pdf?controlNumber=(BISIS)99735&fileName=145026127619912.pdf&id=4752&source=NaRDuS&language=sr

http://nardus.mpn.gov.rs/123456789/4918

Сажетак:

Istraživanje koje je sprovedeno u okviru disertacije poslužilo je za definisanje matematičkog modela koji se može primeniti u postupku određivanja nivoa usluge za nesignalisane pešačke prelaze. Formirani model za proračun stepena propuštanja pešaka u uslovima lokalnog odvijanja saobraćaja zavisi od protoka pešaka i vozila, strukture saobraćajnog toka (učešće autobusa i teretnih vozila) i smera kretanja vozila na lokaciji pešačkog prelaza. U okviru disertacije izvršena je analiza pešačkih intervala prilikom prelaska kolovoza. Uporednom analizom prihvatljivih i kritičnih intervala dobijen je model ponašanja pešaka u zavisnosti od karakteristika lokacije nesignalisanog pešačkog prelaza. Utvrđena je zavisnost između dužine prihvaćenih intervala pešaka prilikom prelaska kolovoza i uslova odvijanja saobraćaja, polnih karakteristika pešaka i broja pešaka koji prelaze kolovoz na nesignalisanom pešačkom prelazu.
 
The study, which was conducted within the thesis, has served to define a mathematical model that can be applied in the process of determining the level of service at unsignalized pedestrian crossings. The formed model for motorist yield rate, in terms of the local pedestrian traffic flow, depends on pedestrian and vehicular flow rate, traffic flow structure (the share of buses and freight vehicles), and vehicle moving at the location of a pedestrian crossing. The pedestrian gap acceptance behaviour has also been analysed. Comparative analysis of acceptable and critical pedestrian gap was conducted. Model of pedestrian behaviour, which depending on the site characteristics, was formed and it has been proven a correlation between the length of the accepted pedestrian gaps and the roadway and traffic conditions, gender characteristics and the number of pedestrians at unsignalized crossings.

Кључне речи:

Nivo usluge, nesignalisani pešački prelazi, nesignalisane raskrsnice, pešaci, intervali prelaska pešaka, vremenski gubici; Level of service, unsignalized pedestrian crossings, unsignalized intersection, pedestrian crossing gaps, delay

О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања
 

 

Преглед

Све дисертацијеУниверзитети и факултетиДокторандиМенториЧланови комисијаНасловиФакултетДокторандиМенториЧланови комисијаНаслови

Мој налог

Пријава

О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања