Приказ основних података о дисертацији

dc.creatorCekić-Jovanović, Olivera
dc.date.accessioned2020-07-03T14:21:50Z
dc.date.available2020-07-03T14:21:50Z
dc.date.issued2015-07-29
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija143815127288146.pdf?controlNumber=(BISIS)95461&fileName=143815127288146.pdf&id=4116&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/4817
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=95461&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije14381512659204.pdf?controlNumber=(BISIS)95461&fileName=14381512659204.pdf&id=4115&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractU radu su prikazani rezultati eksperimentalne primene multimedijalnih sadržaja u okviru obrazovno-računarskog softvera u obradi sadržaja nastave Prirode i društva. Ispitan je uticaj takvog načina rada na kvalitet znanja učenika. Izvršeno je anketiranje učitelja i učenika eksperimentalne grupe kako bi se utvrdila njihova mišljenja o primeni multimedijalnih sadržaja u okviru obrazovno-računarskog softvera u nastavi Prirode i društva. Rezultati su potvrdili da pomenuti način rada doprinosi povećanju kvaliteta znanja učenika (posebno kada su u pitanju nivo prepoznavanja, reprodukcije i praktične primene), da ga učenici vrlo pozitivno prihvataju. Njihovi odgovori govore u prilog činjenici da bi takav način rada trebalo da bude češće zastupljen u praksi. Odgovori učitelja ukazuju na to da oni poznaju značaj i prednosti primene računara, obrazovnih softvera i multimedije, upoznati su sa osnovnim didaktičko-metodičkim zahtevima koje je potrebno uvažavati prilikom primene takvog načina rada, ali su i svesni koliko je priprema i organizacija takvih časova zahtevna i složena.sr
dc.languagesr (cyrillic script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Филозофски факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectMetodika nastave prirode i društvasr
dc.subjectmultimedijalni sadržajisr
dc.subjectobrazovno-računarski softversr
dc.subjectračunarski posredovana nastavasr
dc.titleEfikasnost primene multimedijalnih sadržaja u nastavi prirode i društvasr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-SA
dcterms.abstractЦекић-Јовановић Оливера; Ефикасност примене мултимедијалних садржаја у настави природе и друштва; Ефикасност примене мултимедијалних садржаја у настави природе и друштва;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/45591/Disertacija335.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/45592/IzvestajKomisije335.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/45591/Disertacija335.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/45592/IzvestajKomisije335.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_4817


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији