Show simple item record

Model of system decision support of programme management in media

dc.contributor.advisorRatković-Njegovan, Biljana
dc.contributor.otherĆosić, Ilija
dc.contributor.otherPerišić, Branko
dc.contributor.otherDragičević Šešić, Milena
dc.contributor.otherMaričić, Nikola
dc.contributor.otherGrubić-Nešić, Leposava
dc.contributor.otherRatković-Njegovan, Biljana
dc.creatorBeleslin, Iva
dc.date.issued2015-11-23
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija145681641592752.pdf?controlNumber=(BISIS)95508&fileName=145681641592752.pdf&id=4995&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=95508&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije144058741730414.pdf?controlNumber=(BISIS)95508&fileName=144058741730414.pdf&id=4205&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/123456789/4799
dc.description.abstractProgramski menadžment u medijima, kao kreativno-komunikacioni centar, u fokusu je ove doktorske disertacije. Odluke koje donosi utiču na uspešnost poslovanja medijskog preduzeća, i predstavljaju mogućnost za prevazilaženje problema u kojima su se našli javni medijski servisi. U radu je prikazan konceptualni model sistema podrške odlučivanju programskog menadžmenta u medijima. NJegovom dizajniranju je prethodila analiza posmatranja domena problema s jedne strane i istraživanje auditorijuma, s druge strane. Ovakav konceptualni model može naći primenu u bilo kom televizijskom preduzeću, bez obzira na to da li se radi o javnom servisu ili komercijalnim medijima.sr
dc.description.abstractProgramme management in media, as creative communication center, is in the focus of this doctoral dissertation. Its decision taking influence the performance of media companies, and at the same time it is a chance to overcome problems of public service media. The paper presents a conceptual model of decision support systems of program management in the media. Its design was preceded by the analysis of observations of domain problems as well as audience research. This conceptual model can be applied in any television company, regardless of whether it is a public service or commercial media.en
dc.languagesr (latin script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Факултет техничких наукаsr
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectjavni medijski servis, Radio-televizija Srbije, programski menadžment, model sistema podrške odlučivanjusr
dc.titleModel sistema podrške odlučivanju programskog menadžmenta u medijima na primeru Javnog medijskog servisa u Srbijisr
dc.titleModel of system decision support of programme management in mediaen
dc.typeThesissr
dcterms.abstractРатковић-Његован Биљана; Ћосић Илија; Перишић Бранко; Драгичевић Шешић Милена; Маричић Никола; Грубић-Нешић Лепосава; Ратковић-Његован Биљана; Белеслин Ива; Модел система подршке одлучивању програмског менаджмента у медијима на примеру Јавног медијског сервиса у Србији; Модел система подршке одлучивању програмског менаджмента у медијима на примеру Јавног медијског сервиса у Србији;


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record