Претраживање
Приказ резултата 1-2 од 2
E-učionica kao inovativni model interaktivnog učenja u razrednoj nastavi
(Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет, Сомбор, 26-09-2018)
U radu je predstavljeno eksperimentalno istraživanje koje je imalo za cilj da utvrdi doprinos e-učionice projekta Dositej, tehničkih sredstava, elektronskih nastavnih materijala i interaktivnih modela organizacije nastave ...
Утицај етничке припадности учитеља на реализацију друштвених садржаја у настави природе и друштва
(Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет, Сомбор, 28-09-2018)
У раду су истражене релације између садржаја у наставним програмима и уџбеницима наставе природе и друштва у односу на ставове учитеља различите етничке припадности. У склопу тако реализованог истраживања, утврђена је ...