Now showing items 71-90 of 93

    Title
    Uloga i značaj fenomena Big Data sa aspekta marketinških istraživanja [1]
    Uloga i značaj instrumenata marketing miksa u poslovanju izvoznih preduzeća [1]
    Upravljanje ljudskim resursima i etika zaposlenih u cilju unapređenja kvaliteta zdravstvenih usluga [1]
    Uticaj instrumenata marketing miksa na imidž visokoškolske ustanove i satisfakciju studenata [1]
    Uticaj relevantnih faktora na proizvodnju,preradu i promet organskog voća [1]
    Uticaj spoljnotrgovinske razmene agroindustrijskog sektora Srbije sa Evropskom unijom kao indikator razvoja [1]
    Virtual water as ecological resource in agricultural and industrial production in the Republic of Serbia [1]
    Virtuelna voda kao ekološki resurs u poljoprivrednoj i industrijskoj proizvodnji u Republici Srbiji [1]
    Анализа проблема сиромаштва у Републици Србији – узроци, последице и могућности отклањања [1]
    Економска слобода као показатељ привредног раста европских земаља [1]
    Културолошке разлике у мотивима коришћења друштвених мрежа [1]
    Менаџмент у стечајном поступку привредних друштава у Србији [1]
    Међународни стандарди финансијског извештавања на бази поштене вредности и корпоративно управљање у Србији [1]
    Међународно пословање са аспекта упоредивости финансијског извештавања [1]
    МОДЕЛ ОДРЖИВОГ УПРАВЉАЊА ЕЛЕКТРИЧНИМ И ЕЛЕКТРОНСКИМ ОТПАДОМ У СРБИЈИ [1]
    Мултипликација успеха у међународном пословању преко унапређења пословног процеса [1]
    Одрживост производних и здравствених резултата млечних крава у периоду лактације у оквиру фарм менаџмента [1]
    Предузетништво младих на тржишту рада у Србији [1]
    Примена концепта вредности при ризику на тржиштима у настајању у контексту базелских стандарда [1]
    Системски приступ менаџменту иновација у сектору малих и средњих предузећа у Србији [1]