Now showing items 1-17 of 17

    Title
    Значај односа с јавношћу за изградњу и одржавање имиџа компаније [1]
    Интеграција модела за управљање ресурсима предузећа и односима с потрошачима у информационо технолошкој делатности [1]
    Искуства у функционисању евра у међународним монетарним односима [1]
    Корпоративно управљање, с посебним освртом на грађевинске компаније у Републици Србији [1]
    Маркетинг садржаја у функцији брендирања туристичких дестинација Србије [1]
    Однос монетарне и фискалне политике у економској политици [1]
    Системска анализа банкротства и реорганизације привреде и предузећа - пример развијених земаља ЕУ [1]
    Улога јединица локалне самоуправе у стварању инвестиционог амбијента - компаративна анализа руралних простора Републике Србије и Републике Хрватске [1]
    Унапређење процеса управљања каналима дистрибуције услуга на основу примене дигиталних технологија [1]
    Управљање маркетингом у високим школама струковних студија са посебним освртом на здравствене струковне школе [1]
    Утицај бихевиоралних фактора на одлуке корисника банкарских производа [1]
    Утицај власничке структуре на систем за менаџмент квалитета здравствених установа Републике Србије [1]
    Утицај друштвених мрежа на пословање компанија [1]
    Утицај друштвеног маркетинга на стварање здравог стила живота [1]
    Утицај корпоративног управљања и политичке воље на привредне реформе у држави Либији [1]
    Утицај привредног амбијента на финансијске перформансе банкарског сектора [1]
    Финансирање пољопривреде Републике Србије од традиционалних ка новим моделима [1]