Pretraga po članovima komisija
Prikaz rezultata 1-6 od 6
-
Faktori napredovanja na testu čitalačke pismenosti: predstave o znanju i karakteristike školskog konteksta / Factors of progress in reading literacy test : views about knowledge and characteristics of school context:doctoral dissertation
(Универзитет у Београду, Филозофски факултет, 23-01-2014) -
Konceptualna analiza, operacionalizacija i empirijska provera konstrukta informacijske pismenosti / Conceptual analysis, operationalization and empirical validation of the information literacy construct
(Универзитет у Београду, Филозофски факултет, 21-02-2023) -
Psihološka tranzicija ka inkluzivnom nastavniku u kontekstu inkluzivne obrazovne politike / Psychological transition towards inclusive teacher in the context of inclusive educational policy
(Универзитет у Београду, Филозофски факултет, 28-12-2021) -
Razvojni efekat simetrične vršnjačke interakcije tokom početnog ovladavanja čitalačkom pismenošću / Developmental effect of symmetrical peer interaction during initial phases of reading literacy development
(Универзитет у Београду, Филозофски факултет, 10-05-2013) -
Uticaj pedagoških koncepcija nastavnika na nastavni proces / Influence of teachersć beliefs on the teaching and learning process
(Универзитет у Београду, Филозофски факултет, 20-05-2013) -
Унапређење образовних постигнућа ученика кроз интерну и екстерну евалуацију и професионалну сарадњу наставника / Improvement of students' educational achievements within the framework of internal and external evaluation and professional cooperation of teachers
(Универзитет у Београду, Филозофски факултет, 09-06-2016)