Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију: Recent submissions
Приказ резултата 21-40 од 64
-
Неуромоторна незрелост ученика као ризик за усвајање базичних академских вештина / Neuromotor immaturity of schoolchildren as a risk for the acquistion of basic academic skills
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 26-09-2018) -
Процена равнотеже и ризика од пада код старих особа / Balance assesment and risk from falling among elderly people
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 12-07-2018) -
Повезаност родитељског надзора и екстернализованих проблема у понашању код ученика средњих школа / Correlation of parental monitoring and externalising problem behaviour in secondary school students.
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 14-09-2018) -
Лексичке способности код деце са специфичним језичким поремећајем / Lexical abilities in children with specific language impairment
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 26-02-2018) -
Промена ставова према ученицима са Дауновим синдромом применом програма замишљеног контакта / Changes of attitudes toward students with Down syndrome using the programs of indirect contact
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 17-11-2017) -
Утицај вокалне рехабилитације на квалитет живота ларингектомираних пацијената / The impact of vocal rehabilitation on quality of life laryngectomy patients
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 28-06-2017) -
Компаративна анализа фонолошких способности деце са специфичним језичким поремећајем и деце типичног језичког развоја / Comparative analysis of phonological abilities in children with specific language impairment and children with typical language development
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 06-09-2017) -
Саморегулација код особа са интелектуалном ометеношћу / Self-regulation in persons with intellectual disability
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 30-03-2017) -
Језичке способности код деце са дислексијом / Language abilities of dyslexic children
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 29-09-2016) -
Специфичност аудитивних способности код преврeмено рођене деце / Specific features of auditory skills in preterm infants
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 13-03-2017) -
Повезаност самопоимања са квалитетом живота и животним навикама код особа са оштећењем вида / Correlations of self-concept with quality of life and life habits in persons with visual impairment
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 16-03-2017) -
Адаптивно понашање особа са оштећењем вида / Adaptive behavior of persons with visual impairment
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 15-03-2017) -
Синдром професионалног сагоревања код стручњака у условима инклузије особа са интелектуалном ометеношћу у Босни и Херцеговини и Републици Србији / The syndrome of professional burnout with experts in conditions of inclusion with intellectually disabled people in Bosnia and Herzegovina and Republica of Serbia
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 29-09-2016) -
Евалуација успеха ученика оштећеног слуха у редовној школи / Evaluation of success in children with hearing impairment in regular schools
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 21-09-2016) -
Акустичке карактеристике говора као предиктор успешности вокалне рехабилитације особа са ларингектомијом / Acoustic characteristics of speech as success predictor of vocal rehabilitation of persons with laryngectomy
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 28-09-2016) -
Когнитивне последице ране озледе мозга код деце са церебралном парализом нормалне интелигенције / Cognitive consequences of early brain injury in children with cerebral palsy and normal intelligence
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 30-09-2016) -
Карактеристике партиципације деце с церебралном парализом / Characteristics of participation of children with cerebral palsy
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 13-10-2016) -
Говорно језички развој код деце са интракранијалним крварењем на рођењу / Speech and language development at children with intracranial hemorrhage at birth
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 26-09-2016) -
Квалитет интерперсоналних односа у породицама деце са церебралном парализом / The quality of interpersonal relationship in families with cerebral palsy children
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 29-09-2016) -
Вербални и невербални аспекти егзекутивних функција код деце са сметњама у развоју / Verbal and nonverbal executive functions in children with learning difficulties
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 14-09-2016)