Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију
Преглед по
Најновије дисертације
-
Специфичности усвајања страног језика код деце са развојним поремећајем координације / Specifics of foreign language acquisition in children with developmental coordination disorder
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 07-06-2022) -
Повезаност стигме и црта личности са квалитетом живота родитеља деце са поремећајем из спектра аутизма и моторичким поремећајима / The relationship between stigma, personality, and quality of life of parents of children with autism spectrum disorder and physical
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 03-07-2020) -
Сензорно процесирање и дефицити пажње код деце са аутистичким спектром поремећаја / Сенсорная обработка и дефицит внимания у детей с расстройством аутистического спектра
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 30-09-2020) -
Повезаност школске климе и проблема у понашању код ученика млађих разреда основне школе / The relationships between school climate and behavioral problems in students in lower grades of primary school
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 10-01-2020) -
Повезаност школског неуспеха и сукоба са законом у периоду адолесценције / The relationship between poor school performance and conflict with the law in adolescence
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 30-12-2020) -
Самоодређење одраслих особа са интелектуалном ометеношћу / Self-determination of adults with intellectual disabilities
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 17-03-2020) -
Карактеристике говора и гласа као предиктори квалитета комуникације код одраслих особа са дизартријом / Characteristics of speech and voice as predictors of the quality of communication in adults with dysarthria
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 27-12-2019) -
Рани показатељи дислексије и дисграфије / Early dyslexia and dysgraphia indicators
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 25-12-2018) -
Тип становања и квалитет живота особа са интелектуалном ометеношћу / The housing type and life quality of people with intelectual disability
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 04-11-2015) -
Индикатори радне ефикасности ученика са лаком интелектуалном ометеношћу / Indicators of work efficiency of students with mild intellectual disability
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 17-07-2015) -
Профил прагматских способности одраслих особа са интелектуалном ометеношћу / Profile of pragmatic abilities of adults with intellectual disabilities.
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 15-01-2016) -
Кинестетичка сензитивност и соматосензорне функције као детерминанте квалитета писања / Kinestetic sensitivity and somatosensory funcions as determinants of quality of writing
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 05-12-2018) -
Утицај типа и тежине језичког поремећаја на квалитет живота особа са афазијом / The impact of type and severity of language disorder on the quality of life in persons with aphasia
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 28-09-2018) -
Социометријски статус и социо-бихевиоралне карактеристике ученика са интелектуалном ометеношћу / Sociometric status and socio-behavioral characteristics of students with intellectual disabilities
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 23-02-2018) -
Фактори успешног укључивања особа оштећеног слуха у радни процес / Detrminating factors of inclusion of the deaf and hard of hearing persons in work process
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 08-06-2018) -
Индикатори школског постигнућа глувих и наглувих ученика основношколског узраста / Indicators of academic achievement of deaf and hard of hearing primary school students
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 28-09-2016) -
Утицај визуо-просторне радне меморије на усвајање математичких вештина код деце са тешкоћама у учењу математике / Visuo-spatial working memory influence on adoption of mathematical skills in children with learning difficulties in mathematics
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 20-04-2019) -
Употреба и функције одредбених речи код глуве и наглуве деце / The use and functions of adverbial words in partially and completely deaf children.
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 23-05-2019) -
Ниво моторичког развоја код ученика са поремећајима у развоју / The level of motor development in children with developmental disorders.
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 08-06-2019) -
Утицај специјализованог пеналног третмана на редукцију ризика рецидивизма код сексуалних делинквената / Influence of specialized penal teratment on reduction of recidivism risk in case of sexual delinquents
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 09-07-2018)