Now showing items 83-102 of 320

    Title
    Integrated advertising based on cognitive and affective reactions of тhe audience [1]
    Integrated forward and reverse logistic model based on multi-criteria decision making [1]
    Integrated knowledge management model based on social capital of the organisation [1]
    Integrated share valuation approach based on real options [1]
    Integrisani koncept analize uspešnosti projekata u funkciji unapređenja upravljanja znanjem u projektnom okruženju [1]
    Integrisani model strateškog upravljanja u naučnoistraživačkim organizacijama [1]
    Integrisani model upravljanja znanjem baziran na socijalnom kapitalu organizacije [1]
    Integrisani model za ocenu zrelosti u upravljanju IT projektima [1]
    Integrisani pristup vrednovanju akcija zasnovan na realnim opcijama [1]
    Intelektualni kapital kao strateška performansa organizacije [1]
    Intellectual capital as a strategic performance of the organization [1]
    Interactivity research in digital marketing strategies [1]
    Internal models for market risk assessment based on expected shortfall [1]
    Interni modeli za procenu tržišnog rizika zasnovani na uslovnom gubitku [1]
    Interoperabilnost u elektronskom poslovanju statističkih sistema [1]
    Interorganizacioni dizajn [1]
    Istraživanje društvenih mreža u funkciji marketinga u turizmu [1]
    Istraživanje uticaja marketing strategija na izgradnju poverenja u onlajn okruženju [1]
    Istraživanje uticaja strategijskih komunikacija na pozicioniranje korporativnog brenda [1]
    IT infrastructure model for e-learning [1]