Приказ основних података о дисертацији

THE ROLE AND IMPORTANCE OF QUALITY IN USER SATISFACTION MANAGEMENT OF GASTRONOMY SERVICES IN 4* AND 5* HOTELS IN SERBIA

dc.contributor.advisorBrdar, Ivana
dc.contributor.otherKnežević, Miroslav
dc.contributor.otherVukosav, Svetlana
dc.creatorZrnić, Miloš
dc.date.accessioned2023-05-11T11:25:18Z
dc.date.available2023-05-11T11:25:18Z
dc.date.issued2023-04-20
dc.identifier.urihttps://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/44323-uloga-i-znacaj-kvaliteta-u-upravljanju-zadovoljstvom-korisnika-gastronomskih-usluga-u-hotelima-sa-4-i-5-u-srbijisr
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/21396
dc.language.isosrsr
dc.publisherУниверзитет Сингидунум, Студије при универзитетуsr
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет Сингидунумen
dc.subject.classificationMenadžment i biznissr
dc.titleUloga i značaj kvaliteta u upravljanju zadovoljstvom korisnika gastronomskih usluga u hotelima sa 4* i 5* u Srbijisr
dc.title.alternativeTHE ROLE AND IMPORTANCE OF QUALITY IN USER SATISFACTION MANAGEMENT OF GASTRONOMY SERVICES IN 4* AND 5* HOTELS IN SERBIAsr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseARRsr
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/150812/bitstream_150812.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/150813/bitstream_150813.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_21396


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији