Show simple item record

Temporal approach in research methods of road traffic accidents frequency

dc.contributor.advisorJovanović, Dragan
dc.contributor.otherVujanić, Milan
dc.contributor.otherŠraml, Matjaž
dc.contributor.otherLipovac, Krsto
dc.contributor.otherPantović, Jovanka
dc.contributor.otherJovanović, Dragan
dc.creatorBačkalić, Svetlana
dc.date.accessioned2015-12-29T11:22:50Z
dc.date.available2015-12-29T11:22:50Z
dc.date.available2020-07-03T14:13:21Z
dc.date.issued2014-09-27
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/1925
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija14042878552439.pdf?controlNumber=(BISIS)88061&fileName=14042878552439.pdf&id=2374&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=88061&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije140428787215711.pdf?controlNumber=(BISIS)88061&fileName=140428787215711.pdf&id=2375&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractAnaliza frekvencije saobraćajnih nezgoda predstavlja važan predmet istraživanja mnogih autora. Jedno od ključnih pitanja koje se postavlja pred upravljača puta je gde da prvo deluje, odnosno koje deonica puta treba da se tretiraju kako bi se postigao željeni nivo pouzdanosti određenog puta. Disertacija pokazuje da se teorija pouzdanosti sistema može koristiti za analizu frekvencija saobraćajnih nezgoda. Nakon analize frekvencije saobraćajnih nezgoda, sledeći korak predstavlja primena teorije realokacije pouzdanosti. Predloženi modeli razvijeni su za izbor deonica za tretman na osnovu precizno definisanog povećanja nivoa pouzdanosti određenog puta.sr
dc.description.abstractAnalysis of traffic accident frequency represents an important subject of research of many authors. One of the essential questions placed before a road authority is where to act first, i.e. which road sections should be treated in order to achieve the desired level of reliability. Dissertation shows that the system reliability theory can be used to analyze traffic accident frequency. After analysis of the traffic accident frequency, further step is application of the reliability reallocation theory Tools have been developed for selecting road sections for treatment on the basis of a precisely defined increase in the level of reliability of a particular road.en
dc.languagesr (latin script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Факултет техничких наукаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Technological Development (TD or TR)/36007/RS//
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectAnalize bezbednosti saobraćajasr
dc.subjectТraffic safety analysisen
dc.subjectsaobraćajne nezgodesr
dc.subjectteorija pouzdanostisr
dc.subjectteorija realokacijesr
dc.subjecttraffic accidenten
dc.subjectрeliability theoryen
dc.subjectreliability reallocationen
dc.titleVremenski pristup u metodama istraživanja frekvencije saobraćajnih nezgodasr
dc.titleTemporal approach in research methods of road traffic accidents frequencyen
dc.typedoctoralThesissr
dc.rights.licenseCC0
dcterms.abstractЈовановић Драган; Вујанић Милан; Јовановић Драган; Пантовић Јованка; Липовац Крсто; Шрамл Матјаж; Бачкалић Светлана; Временски приступ у методама истраживања фреквенције саобраћајних незгода; Временски приступ у методама истраживања фреквенције саобраћајних незгода;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/43448/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/43447/Disertacija.pdf


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record