Show simple item record

Modeliranje problemskog učenja u nastavi geografije

dc.contributor.advisorIvkov-Džigurski, Anđelija
dc.contributor.otherLužanin, Zorana
dc.contributor.otherKomlenović, Đurđica
dc.contributor.otherRomelić, Jovan
dc.contributor.otherIvkov-Džigurski, Anđelija
dc.creatorХерцег-Мандић, Вера
dc.date.accessioned2020-07-15T10:45:52Z
dc.date.available2020-07-15T10:45:52Z
dc.date.issued2013-10-08
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija141284446086359.pdf?controlNumber=(BISIS)90533&fileName=141284446086359.pdf&id=2830&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=90533&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije158383318719222.pdf?controlNumber=(BISIS)90533&fileName=158383318719222.pdf&id=15061&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.uri/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije158383318719222.pdf?controlNumber=(BISIS)90533&fileName=158383318719222.pdf&id=15061
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/17204
dc.description.abstractУ дисертацији посматрамо моделирање проблемског учења у настави географије засновано на групном раду уз могућност коришћења рачунара, интернета и богатијег скупа релевантних података. За поједине наставне јединицедати су модели проблемског учења. Испитивање ефикасности предложених модела обрађено је компаративном анализом резултата педагошког експеримента. На основу резултата финалног теста закључено је да посматрани модели позитивно утичу на побољшање  успеха ученика у настави географије у основним и средњим школама.sr
dc.description.abstractU disertaciji posmatramo modeliranje problemskog učenja u nastavi geografije zasnovano na grupnom radu uz mogućnost korišćenja računara, interneta i bogatijeg skupa relevantnih podataka. Za pojedine nastavne jedinicedati su modeli problemskog učenja. Ispitivanje efikasnosti predloženih modela obrađeno je komparativnom analizom rezultata pedagoškog eksperimenta. Na osnovu rezultata finalnog testa zaključeno je da posmatrani modeli pozitivno utiču na poboljšanje  uspeha učenika u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama.sr
dc.description.abstractIn  the dissertation,  we  look  at  modeling  problem  based  learning in  geography,  based  on group work  with  the  ability  to  use  computers,  the  internet  and  a  richer  set  of  relevant  data.  For  each lesson are given learning models of problem. Effectiveness of the proposed models is discussed comparative  analysis  of  pedagogical  experiment.  Based  on  the  results  of  the  final  test  is concluded  that  models  the  observed  positive  impact  on  improving  student  achievement  in  the teaching of geography in elementary and secondary schools.en
dc.languagesr (cyrillic script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Природно-математички факултетsr
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectпроблемска настава, моделирање, географијаsr
dc.subjectproblemska nastava, modeliranje, geografijasr
dc.subjectProblem-based learning, geography, curriculum, benefits, risks, best practicesen
dc.titleМоделирање проблемског учења у настави географијеsr
dc.title.alternativeModeliranje problemskog učenja u nastavi geografijesr
dc.title.alternativeModeling Problem-based Learning in Teaching of Geographyen
dc.typeDoktorska disertacijasr
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/64031/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/64030/Disertacija.pdf


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record