Show simple item record

dc.contributor.advisorČerović, Slobodan
dc.contributor.otherKnežević, Miroslav
dc.contributor.otherMilićević, Snežana
dc.creatorJević, Jelena
dc.date.accessioned2020-03-16T12:41:38Z
dc.date.available2020-03-16T12:41:38Z
dc.date.issued2020-01-28
dc.identifier.urihttps://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/43135-hotelski-menadzment-pristupacnog-turizma-u-beogradusr
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/123456789/12280
dc.description.abstractPristupačni, dostupni, turizam bez barijera, turizam za sve, sinonimi su za turizam koji je prilagođen odnosno dostupan svim kategorijama potrošača. Za naše tržište označava relativno nov i neistražen pojam, dok je širom sveta prepoznat njegov potencijal i u velikoj meri mu se posvećuje pažnja kako kroz naučne studije i istraživanja, tako i kroz prilagođavanje turističke ponude korisnicima usluga ovog tržišta. Isporuka proizvoda i usluga u okruženju koje je prilagođeno svim korisnicima, bez sumnje predstavlja veliki izazov za celokupnu turističku privredu. Praćenjem svetskih trendova u turizmu, usvajanjem brojnih propisa, odnosno usklađivanjem zakona i Strategija sa propisima Evropske unije, ovim kategorijama potrošača garantuje se pravo da ravnopravno učestvuju u svim društvenim aktivnostima, pa tako i u načinu provođenja slobodnog vremena. Pristupačnost mora biti sastavni deo svake odgovorne i održive turističke politike i strategije i iziskuje napor na nacionalnom nivou kroz ulaganje u pristupačnost svih delatnosti koje čine turističku privredu. Praćenje i prilagođavanje propisa ne predstavlja samo imperativ ljudskih prava, već i poslovnu priliku. Međutim, potrebna je promena načina razmišljanja kao i modela pružanja usluga, u ovom radu akcenat je stavljen na pružanje hotelskih usluga, kako bi se zadovoljile potrebe korisnika pristupačnog turizma. Pristupačno okruženje i usluge doprinose poboljšanju kvaliteta hotelskog proizvoda, povećavajući tako opštu konkurentnost turističkih destinacija. Analizom rezultata istraživanja utvrđen je stav koji prema pristupačnom turizmu ima menadžment Beogradskih hotela čija je ponuda prilagođena njegovim korisnicima. Takođe, analiziran je njihov odnos prema potrošačima pristupačnog turizma, raznovrsnost ponude koja im je prilagođena, kadrovsku politiku i intenzitet promocije pristupačnih smeštajnih kapaciteta. Istraživanje je sprovedeno u cilju utvrđivanja stavova menadžmenta o doprinosu koji pristupačni turizam ima na uspeh njihovog poslovanja.sr
dc.language.isosrpsr
dc.publisherУниверзитет Сингидунум, Студије при универзитетуsr
dc.rightsАуторство (CC BY)sr
dc.sourceУниверзитет Сингидунумsr
dc.subjectPristupačni turizam, hotelski menadžment, “Dizajn za sve”, pristupačni Beogradski hoteli, društveno odgovorno poslovanje, asistivna tehnologijasr
dc.subject.classificationMenadžment i biznissr
dc.titleHOTELSKI MENADŽMENT PRISTUPAČNOG TURIZMA U BEOGRADUsr
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record