Претрага по члановима комисија
Приказ резултата 1-7 од 7
-
Interni marketing u funkciji povećanja percipiranog kvaliteta bankarskih usluga / Internal marketing as a tool for increasing the perceived quality of banking services
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 28-02-2017) -
Uloga i značaj instrumenata marketing miksa u poslovanju izvoznih preduzeća / The role and influence of marketing mix instruments in company export business
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 17-05-2018) -
Uticaj instrumenata marketing miksa na imidž visokoškolske ustanove i satisfakciju studenata / Effect of the instruments of the marketing mixon image of higher education institutionsand student satisfaction
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 11-03-2015) -
Значај дигитализације услуга у хотелима у функцији унапређења задовољства корисника / Značaj digitalizacije usluga u hotelima u funkciji unapređenja zadovoljstva korisnika
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 17-05-2023) -
Културолошке разлике у мотивима коришћења друштвених мрежа / Kulturološke razlike u motivima korišćenja društvenih mreža
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 06-06-2019) -
Мултипликација успеха у међународном пословању преко унапређења пословног процеса / Multiplikacija uspeha u međunarodnom poslovanju preko unapređenja poslovnog procesa
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 21-02-2019) -
Улога и значај феномена Big Data са аспекта маркетиншких истраживања / Uloga i značaj fenomena Big Data sa aspekta marketinških istraživanja
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 28-09-2018)