Приказ основних података о дисертацији

dc.contributor.advisorМаксимовић, Зоран
dc.contributor.otherПавић, Владан
dc.contributor.otherПопић, Огњен
dc.contributor.otherБркић, Љуба
dc.creatorИвановић, Душан З.
dc.date.accessioned2019-05-30T11:48:35Z
dc.date.available2019-05-30T11:48:35Z
dc.date.available2020-07-03T17:27:04Z
dc.date.issued2019-01-23
dc.date.submitted2018-10-02
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/11114
dc.identifier.urihttps://vimeo.com/269245069en
dc.identifier.urihttp://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/355
dc.description.abstractПредмет овог докторског уметничког пројекта представља уметничко истраживање кроз уметнички рад у пољу перцепције звука и слике као неодвојивих елемената у конструисању филмског аудио-визуелног доживљаја, а да при томе филмска слика директно производи звучну слику. Слика као звучни инструмент јесте с намером иницирани поступак (метода) где се елементи филмске слике (класично-ликовни и филмско-динамички) преводе у звучну слику, то јест физички транспонују у поље фреквенција чујности, следећи динамику и односе које диктира филмска слика. Аутор рада заступа мишљење да је приступ реализацији ове идеје иновативан и да представља једну врсту новодолазећег читања. У овом раду иновативни су приступ и процес, а самим тим иновативан је и резултат. Филмска нарација у оквиру практичног рада спроведена је по принципу филмске нарације из субјективне визуре. Овакав приступ аутору је био потребан првенствено због потпуне субјективности доживљаја. Практично, тачка из које се посматра прича уједно је и тачка из које се приповеда. У једном делу филмског дела аутор користи филмску слику као генератор филмског звука, и тиме, методом слика као звучни инструмент, спроводи иновативан уметнички процес. Употребом овог метода отварају се многе нове могућности за дизајнирање звука на филму. Дизајнер звука добија нови уметнички алат који ће му помоћи у креацији виђења филмског уметничког дела.sr
dc.language.isoscen
dc.publisherУниверзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметностиsr
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет уметности у Београдуsr
dc.subjectКључне речи: филмска сликаen
dc.subjectфилмски звукen
dc.subjectсликовни звукen
dc.subjectаудизација сликеen
dc.subjectизведени звукen
dc.subjectсубјективна визураen
dc.subjectсубјективна филмска нарацијаen
dc.subjectдизајн звукаen
dc.subjectзвучни инструмент.en
dc.title"Краткометражни играни филм Ход: слика као звучни инструмент"sr
dc.typeotheren
dc.rights.licenseARRen
dc.contributor.coadvisorГлушица, Милорад
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/56515/bitstream_56515.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/56516/bitstream_56516.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_11114


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији