Статистичка процена побољшања успеха студената који су студирали преко dls платформи
Statistical assessment of improvement of students' success who studied using DLS platforms
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
У периоду убрзаног развоја информационих технологија наступила је велика
примена у процесу образовања. Велики број образовних установа користи DLS
платформе за едукацију, делом као допуна традиционалном образовању. Али је све
већи број високошколских установа како у свету тако и код нас које су
имплементирале овај начин обуке и организовале учење на даљину. Циљ
истраживања у овом раду био је приказ тренутног стања квалитетних DLS система
електронског учења. Истраживани су развоји модела система е-учења и предложени
су неки будући правци. Употреба система за управљање учењем, интелигентних
туторских система, адаптивних образовних хипермедијских система у образовању
омогућила је креирање велике ризнице података о томе како студенти уче. Системи
за управљање учењем (енг. Learning Management System - LMS) користе се за
креирање, организацију, реализацију, администрирање online курсева, програма
обуке независно од специфичне локације и времена одржавања. Moodle (eng.
Modular Ob...ject Dynamic Learning Environment) је један од најзаступљенијих система
за управљање учењем. Овај open-source систем заснован је на скупу PHP модула
који се инсталирају на Web сервер и MySQL, Postgres базама података. Акценат је
стављен како на побољшање успешности студената у процесу полагања испита тако
и на техничке аспекте система е-учења који би могли осигурати одрживи развој
система због брзих промена у развоју и имплементацији информационо-
комуникационих технологија