Претрага по члановима комисија
Приказ резултата 1-16 од 16
-
Különböző típusú szövegek kreatív olvasásának fejlesztése az anyanyelv tanításában (Razvijanje sposobnosti kreativnog čitanja različitih tipova tekstova u nastavi maternjeg jezika) / The Development of Creative Reading of Texts with a Different Type in Native Language Teaching
(Универзитет у Новом Саду, Студије при универзитету, 07-07-2016) -
Prilozi razvoju elektronskog učenja – Mogućnosti konverzije nastavnih aktivnosti i materijala u elektronski oblik / Contributions to the Development of eLearning – Possibilities to Convert Teaching Activities and Materials into an Electronic Form
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 14-02-2014) -
Primena istraživačke metode u realizaciji fizičkih sadržaja u nastavi prirode i društva / Implementation of Inquiry-based Instruction in the Realization of the Physics Contents in Teaching Subject Nature and Society
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 12-06-2015) -
Razvoj i evaluacija instrukcione strategije zasnovane na tripletnom modelu reprezentacije sadržaja neorganske hemije u srednjoškolskom obrazovanju / Development and evaluation of instructional strategy based on the triplet model of inorganic chemistry content representation in high school education
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 24-04-2015) -
Upotreba informacionih tehnologija u nastavi-stavovi i mišljenja nastavnika i učenika / Use of information technology in teaching - attitudes and opinions of teachers and students
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 25-09-2020) -
Uticaj primene hibridne nastave upotrebom Moodle platforme i PhET simulacija u fizici na učeničke performanse / Impact of blended learning approach using the Мoodle platform and PhET simulations in physics on students’ performance
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 17-06-2022) -
Евалуација корелацијско-интеграцијског методичког система у обради садржаја еколошког образовања / Evaluacija korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema u obradi sadržaja ekološkog obrazovanja
(Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, 15-10-2015) -
Ефикасност примене електронског уџбеника у настави биологије у гимназији / Efikasnost primene elektronskog udžbenika u nastavi biologije u gimnaziji
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 26-08-2016) -
Ефикасност примене системичког приступа у средњошколској настави органске хемије / Efikasnost primene sistemičkog pristupa u srednjoškolskoj nastavi organske hemije
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 01-07-2015) -
Ефикасност програмиране наставе биологије уз помоћ компјутера у основној школи / Efikasnost programirane nastave biologije uz pomoć kompjutera u osnovnoj školi
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 13-09-2013) -
Интегративни приступ у реализацији садржаја музичке културе у разредној настави (Интегративни модел обраде дечјих народних игара са певањем) / Integrativni pristup u realizaciji sadržaja muzičke kulture u razrednoj nastavi (Integrativni model obrade dečjih narodnih igara sa pevanjem)
(Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, 02-11-2017) -
Когнитивно оптерећење ученика другог разред гимназије у настави физике / Kognitivno opterećenje učenika drugog razred gimnazije u nastavi fizike
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 09-02-2015) -
Конструктивистички приступ заснован на примени мапа ума у настави физике у основној школи / Konstruktivistički pristup zasnovan na primeni mapa uma u nastavi fizike u osnovnoj školi
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 19-08-2019) -
Могућности и ограничења инклузије деце са тешкоћама у развоју у редовне основне школе / Mogućnosti i ograničenja inkluzije dece sa teškoćama u razvoju u redovne osnovne škole
(Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, 01-02-2010) -
Могућности и ограничења развоја аутономије ученика у васпитно-образовном процесу / Mogućnosti i ograničenja razvoja autonomije učenika u vaspitno-obrazovnom procesu
(Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, 27-02-2015) -
Примена Блумове таксономије у корелацијско-интеграцијском методичком систему - моторичко-морфолошки развој и формирање почетних математичких појмова програмираним физичким вежбањем / Primena Blumove taksonomije u korelacijsko-integracijskom metodičkom sistemu - motoričko-morfološki razvoj i formiranje početnih matematičkih pojmova programiranim fizičkim vežbanjem
(Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, 28-02-2018)