Критички приступ сардржају уџбеника за шпански као страни језик у Србији са аспекта рода
A critical approach to the content of textbooks for Spanish as a second language in serbia from gender perspective ; Критический подход к содержанию учебников испанского языка как иностранного языка в сербии с точки зрения рода ; Aproximación crítica a los contenidos de libros de texto de español como lengua extranjera en serbia desde la perspectiva de género
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
С обзиром на то да настава страног језика може бити погодно место за
преиспитивање како циљне тако и сопствене културе, а у оквиру тога и
питања третирања рода и родних улога, пошто је реч о друштвеном
конструкту, у овој докторској дисертацији определили смо се за анализу
уџбеника који се користе за извођење наставе шпанског као страног језика у
основним и средњим школама у Србији из родне перспективе и за
испитивање ставова наставника и наставница према питању родно осетљивог
језика и родних стереотипа у настави...