Евалуација успеха ученика оштећеног слуха у редовној школи
Evaluation of success in children with hearing impairment in regular schools
Докторанд
Pavković, Ivana P.Ментор
Kovačević, JasminaЧланови комисије
Đoković, SanjaSlavnić, Svetlana
Maksimović, Slavica
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
Циљ истраживања је био да се утврди школски успех глувих ученика који су
укључени у систем редовног школовања, док су посебни циљеви били: утврдити
школски успех глувих ученика који су укључени у редовне разреде из
појединачних наставних предмета; утврдити повезаност дужине раног
сурдолошког третмана и школског успеха глувих ученика укључених у редовне
разреде; утврдити облике понашања глувих ученика укључених у редовне разреде;
утврдити повезаност раног сурдолошког третмана и интеграције глувих ученика у
редовне школе...
Aim of this research was to determine the academic achievement of students with
hearing impairment who are involved in regular schooling system, while specific
objectives were: to identify school achievement of students with hearing impairment
included in regular classes from individual subjects; to determine correlation between
early audiology treatment and school achievement of students with hearing impairment
included in regular classes; to determine behaviors of students with hearing impairment
included in regular classes; to determine the relationship between early audiology
treatment and integration of students with hearing impairment into regular schools...
Факултет:
Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацијуДатум одбране:
21-09-2016Пројекти:
- Интердисциплинарна истраживања квалитета вербалне комуникације (RS-MESTD-Basic Research (BR or ON)-178027)